sobota, 15. november 2014

RISANJE - več kot hobi

Že od malega rišem, ampak risanje ni postalo le hobi. Risanje je postalo del mojega življenja. Ko sem žalostna rišem, ko sem vesela rišem, ko sem nervozna rišem, skratka kadar se le da RIŠEM.
Že ko sem bila mala sem risala, za to me je navdušila moja, sedaj že na žalost pokojna prababica. Ko sem imela eno leto sem narisala že človeka z vratom, petimi prsti, očmi, nosom, ušesi, usti itd. Nisem risala tipičnih glavonošcev kot večina otrok pri enem letu.
Preden sem odšla v prvi razred pa sem imela prvo operacijo na obeh rokah, katere okrevanje je bilo zeloooooo dolgo in seveda okoli eno leto nisem morala v roke prijeti barvice. To pa me ni zaustavilo. Začela sem risati z nogami in usti, tudi računalnik sem opravljala z nogami. Ko pa sem skoraj letu dni prijela svinčnik v roko me je grozno bolelo. Te bolečine se ne da opisati.
Vendar sem vseeno risala.
Še sedaj rišem. Dobila sem že veliko pohval pa tudi kakšnih žaljivk ampak to me ne ustavi. Ker počnem to kar me veseli in nad tem nebom NIKOLI obupala. Vsak dan mi risanje gre bolje od rok! Najrajši rišem plesalke, saj sama ne morem plesati baleta ali trenirati gimnastike svojo umetnost pač izražam na drugačen način.
Veliko ljudi misli, da v roke ne morem prijeti svinčnika ker me boli. Res je, včasih me boli včasih ne. Ampak se vseeno potrudim in spet na list ustvarim oz. narišem nekaj novega.
Odprla sem celo svoj instagram, tukaj imate link --> http://instagram.com/teen_art_drawing
Na njem objavljam večino mojih risb.
Če vas še kaj zanima mi lahko pišete tudi na ask.fm, tukaj imate link --> http://ask.fm/arskmy
Res upam da mi bo nekoč uspelo narediti razstavo in ljudem pokazati moj trudi in moje delo.
...
Prilagam vam še nekaj mojih izdelkov oz. slik:






1 komentar:

  1. Ana, UMETNICA!
    Z veseljem ti bom pomagala pri pripravi razstave!
    Neverjetna si, vredna občudovanja! Pa tvoje razmišljanje...! RTI!
    PP

    OdgovoriIzbriši